4 ROLE LIDERA
Współczesny menedżer stoi przed wieloma wyzwaniami: trudności ze znalezieniem odpowiednich pracowników, szybkie rotacje w zespole, niesatysfakcjonujące rezultaty, nieustające zmiany w biznesie i frustracje, które towarzyszą pracownikom i jemu samemu. Każdy menedżer chciałby posiadać zgrany zespół, który będzie się angażował i weźmie odpowiedzialność za wynik. Jego celem jest mieć zespół takich ludzi, którzy staną się ambasadorami marki pracodawcy, nie będą wpadać w rutynę, a konieczności zmian nie wywołają w nich frustracji, będą gotowi zmierzyć się z wyzwaniami, które postawi przed nimi rynek.
TEAM CHALLENGE
Kluczową przewagą konkurencyjną firmy jest człowiek, lecz sam, w pojedynkę, niczego nie osiągnie. Prawdziwa wygrana firmy to dobry zespół. I tym samym dla wielu liderów ten czynnik staje się największym zawodowym wyzwaniem. Podejmują wysiłki tworzenia zespołu, który będzie samodzielny, zintegrowany i skuteczny. Niestety, próby te często kończą się fiaskiem.
IMPROsprzedaż
Improwizacja w biznesie! Ten zwrot ma wyłącznie złe konotacje. Chaos, brak kontroli, nagłe zmiany wymuszane przez „okoliczności“. Sama myśl o tego typu zagrożeniach wywołuje poruszenie wśród osób tworzących systemy organizacyjne oparte na procesach, procedurach, określonych metodach postępowania. Negatywne postrzeganie improwizacji wiąże się zapewne z jej wykorzystywaniem przez ludzi tak zwanych wolnych zawodów. Wolnych, czyli poruszających się w swoich profesjach swobodnie, nieznających pojęcia sztywnych reguł aktorów, muzyków, pisarzy, malarzy, ilustratorów. Lecz aby skutecznie improwizować, należy się tej sztuki wyuczyć. I nie jest to łatwe zadanie.
BUSINESS SPEAKER SYSTEM
Profesjonalne wystąpienie biznesowe są skutecznym narzędziem powiększania zasięgu działania, przez przechodzenie od komunikacji „1 na 1″ do komunikacji „1 do wielu“.
Program Business Speaker System™ wykorzystuje 6 systemów pozwalających na tworzenie i prowadzenie skutecznych wystąpień i prezentacji biznesowych, których efektem jest osiągnięcie jak najlepszego rezultatu biznesowego. Wszystkie systemy są osobiście testowane przez uczestników podczas treningu.
HR JAKO COACH
Celem każdego HR‐owca jest wypracowanie takiej polityki zarządzania zasobami ludzkimi, aby wpływała na jak najlepszą współpracę z menedżerami oraz ich zespołami. Drugim celem jest zaprojektowanie Działu Human Resources w taki sposób, aby potrafił szybko stworzyć, a następnie wzmocnić i podtrzymać unikatową wartość własnej organizacji. Właściwą drogą do realizacji tych celów jest zbudowanie silnej marki HR, pozwalającej na efektywne stymulowanie rozwoju potencjału organizacji, zespołu i poszczególnych osób.
HR SESSION
Bolączką działów HR jest sprowadzanie ich do roli rekruterów, prowadzących sprawy kadrowe oraz organizatorów spotkań integracyjnych i szkoleniowych. Przez takie działania marnują czas, zamiast budować silną markę HR, pozwalającą na efektywne stymulowanie rozwoju potencjału organizacji, zespołu i poszczególnych osób.
Aby uzyskać szczegółowe informacje napisz lub zadzwoń.